Testimonials
English German French

Kundenstimmen - Swiss Family Treks and Expedition GmbH

What customers say about us

For all reviews after 2015 click here at TripAdvisor

Lesen Sie die neuesten Bewertungen auf TripAdvisor

Ghandruk Loop Trek for Families 3 Days October 2019

Dear Stephan, Ashta and your team, 

You loved our trip in Nepal and especially the trekking. We spend a really good time in your beautiful mountains with your team. Actually, we would have loved to do a 5 days trekking !! Maybe, we will come back….
We liked : 
- The reactivity of the communication before the trekking, answering our questions, 
- The kindness of your team, nice, helpful, discreet but present when we needed, and respectful of our privacy, 
- The possibility to choose our food for the meals (not always like that in others trekking),
- The choice of the restaurants and the rooms : always with the best view on the mountains, 
- The experience with the pony for our daughter : she loved it ! 
- The care of the safety : the helmet for my daughter, she had to get down the pony when it was too dangerous. 

I will write a review and share some pictures in TripAdvisor. I will recommend you and your team definitely. 

Best regards, 
Blandine, Stephane and Zoé (French)

Ghorepani-Ghandruk Circuit (Poon Hill) Family Lodge Tour & Trek, 10 Days, 6 March to 15 March 2016

Liebes Swiss Family team!
Nochmals vielen vielen Dank, für die tolle Reise die ihr uns ermöglicht
habt. Nepal ist atemberaubend und durch eure Hilfe war es uns möglich,
stressfrei auch mit relativ kleinen Kindern einen Eindruck von diesem
unglaublich Land im Himalaya zu erlangen. Die Landschaft zu Füssen
schneebedeckter 8000er, die Freundlichkeit der Menschen und  unterwegs zu
sein auf uralten Handelswegen von Dorf zu Dorf wird uns allen noch lange in
Erinnerung bleiben.Besonders der Sonnenaufgang am Poon Hill verschlägt einem
die Sprache.  Für mich war es eine riesen Erleichterung mich um nichts
kümmern zu müssen, alles war perfekt organisiert mit großem persönlichen
Engagement. Wir haben uns bestens aufgehoben gefühlt bei Mayla unserem
Guide, er war umsichtig, ist auf unsere Wünsche eingegangen war geduldig,
humorvoll und hat uns seine Heimat mit großer Verbundenheit nähergebracht.
Langsam, langsam gemma gemma ;-))lg und nochmals mein Dank an ihn. Die
Kinder hatten eine riesen Hetz mit Ronny und Onik, denen es nicht zu blöd
war nach einem langen Tag noch mit meinen 2 jüngsten herumzublödeln. Und am
besten war natürlich die Möglichkeit zwischendurch zu reiten so war alles
ein riesen Abenteuer. Namaste und glg aus dem frühlingshaften Österreich
Ursula Marlene Ella und Nici aus Deutschland